Zapraszamy do skorzystania z niezwykle efektywnej oraz niedrogiej metody pozyskiwania klientów.
Kampanie mailingowe, to nowy i wygodny sposób prowadzenia akcji reklamowych, w których zamiast tradycyjnych narzędzi, takich jak ulotki, plakaty czy bilbordy, korzysta się z poczty elektronicznej. Mailing pozwala na bardzo szybkie dotarcie do dużej grupy ściśle określonych odbiorców.
![]() |
![]() |
Dzięki posiadaniu kodyfikowanej bazy polskich firm jesteśmy wstanie rozesłać Państwa ofertę do precyzyjnie określonej grupy firm, wyselekcjonowanej pod względem geograficznym lub branżowym. Cena za pozyskanie klienta jest nieporównywalnie niższa od innych narzędzi marketingowych, takich jak bilbordy, ulotki itp. Porównując wysyłkę maili do kampanii ulotkowej można zauważyć wielokrotnie większą skuteczność oraz zdecydowanie niższą cenę za sztukę, nie wspominając o wygodzie i elastyczności kampanii mailingowych.
Przykładowa kalkulacja dla 30 tyś sztuk – maili oraz ulotek
Cena jednostkowa dla mailingu | Koszt przy mailingu | Cena jednostkowa dla ulotek | Koszt przy ulotkowaniu | |
Koszt projektu | 300 zł | 300 zł | 300 zł | 300 zł |
Koszt produkcji | – | – | 0,05 zł | 1 500 zł |
Koszt dystrybucji | 0,04 zł | 1 050 zł | 0,05 zł | 1 500 zł |
SUMA | 1 350 zł | 3 300 zł |
Oszczędność: 1950 zł
Kolejną przewagą marketingu emailowego jest jego elastyczność w dostosowywaniu treści kampanii do zmieniającej się oferty firmy – nawet w trakcie trwania wysyłki! W przypadku tradycyjnych metod reklamowych firmy miały ograniczone możliwości działania – zmiana cen lub produktów powodowała, że wydrukowane ulotki stawały się bezużyteczne i konieczny był ich nowy projekt, druk i drogi oraz czasochłonny kolportaż. W przypadku mailingu jedynym kosztem, wynoszącym co najwyżej 100 zł, jest przygotowanie nowej treści emaila.
Po zakończeniu każdego etapu akcji mailingowej przedstawiamy klientowi raport zawierający informację o firmach, do których mail został skutecznie dostarczony. Opłaty pobierane są jedynie za poprawne adresy mailowe. Dzięki takim rozwiązaniom macie Państwo pewność o faktycznym dostarczeniu maila do skrzynki adresata – nie ma obawy, że „roznosiciel ulotek” po prostu wyrzuca je do kosza.
Zachęcamy do skorzystania z tej nowoczesnej metody marketingowej która z pewnością przysporzy Państwu wielu nowych klientów.
Kampania mailowa to gwarancja sukcesu.
![]() |
![]() |